loadingimg

Wczytuję dane...

Dostawa

Wpłata na konto - 11 zł
Płatność przy odbiorze - 17 zł



Wpłata na konto - 9 zł
Płatność przy odbiorze - 15 zł


Wpłata na konto - 19 zł
Płatność przy odbiorze - 26 zł


Dostawa GRATIS przy zamówieniach powyżej 350zł *kliknij*

Płatności



Partnerzy

Kontakt

e-mail sklep@lookgreat.pl

tel. (+48) 530 19 12 13

Godziny działania sklepu
10.00-16.00 - Online 24H

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i prawo odstąpienia od umowy

Gwarancja i reklamacje

Pomimo bardzo małej ilości reklamacji, dobrze jest wiedzieć, że w naszym internetowym sklepie mają Państwo taką samą gwarancję jak w sklepie klasycznym. W naszym interesie jest rozpatrzenie reklamacji jak najszybciej, więc nie musicie się Państwo obawiać, że procedura ta będzie trwała dłużej niż jest to konieczne.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu odebrania przez Państwa produktu. Tak jak w zwykłym sklepie, udzielamy gwarancji na perfumy na okres 24 miesięcy. Odpowiadamy za wszelkie wady produktu, które objawią się tuż po otrzymaniu go oraz przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.


Reklamacje

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamację można wysłać Pocztą Polską lub złożyć osobiście w naszych punktach odbioru osobistego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

Doręczenie pocztą

Jeśli zakupiony produkt chcecie Państwo zareklamować wysyłając go Pocztą Polską prosimy o wysłanie paczki na adres:

Lookgreat.pl
IMMENSE
ul. Rogalińska 15e/8
80-809 Gdańsk

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj.

W przypadku gdy  reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest mozliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

Koszty przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej. Nie musicie Państwo adresować przesyłki z reklamowanym produktem na imię i nazwisko konkretnego pracownika. Wystarczy w polu adresat wpisać Lookgreat.pl. Każdą reklamację rozpatrujemy bez dodatkowego przedłużania. O jej przebiegu zawsze klienta informujemy.

W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki produktu do reklamacji zostaną Państwu zwrócone na podstawie przesłanego potwierdzenia.

W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.

 

Zwrot - prawo odstąpienia od umowy

Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy w naszych punktach odbioru osobistego albo poprzez wysyłkę Pocztą Polską na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywane, oryginalnie zapakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). 
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a dostępnego tutaj.

window.addEvent('load', function() { add_cart_event(); });